Nettbank gir oversikten
I nettbanken har man stort sett oversikt over all økonomi. Betalinger til inn- og utland, overførsel mellom konti og kjøp/endre på produkter er bare noen få eksempler på hva man kan gjøre.
Får å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID. Nettbanken er enkel, oversiktlig og som mobilen - åpen 24 timer i døgnet.
Med nettbank kan du:
- Se saldo og bevegelser på konto og andre produkter.
- Sende sikker melding til banken (sensitive personopplysninger)
- Bestemme sms-varsler
- Sette regionssperre på dine kort
- Aktivisere mobilbank
- Signere elektroniske dokumenter
Hjelp til opprettelse av Nettbank
Nyttige linker
For å bruke nettbanken hender det man må tillate informasjonskapsler i nettleseren, og for å kunne lese nettpost, må din pc kunne lese Adobe Reader. Det kan derfor være til nytte å laste ned noen av disse nettlesere og programvarer.
Spørsmål og svar om nettbank
Kan jeg bestille et kort i nettbanken?
Ønsker du å bestille et kort kontakter du oss via sikker melding under "Kontakt oss" og "Meldinger".
Men du kan godt rebestille et kort hvis det f.eks begynner å bli slitt, under "Kort" og velge det aktuelle kortet.
Hvor ser jeg mine Eika forsikringer?
Du ser dine Eika forsikringer ved å logge deg på Eika.no.
Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Frende forsikringer. Kontakt oss gjerne for et uforpliktende møte.
NYHET! Du får nå en forbruksoversikt i nettbanken
Hvor ser jeg min saldo og bevegelser på Eika Kredittkort?
Gå inn på siden https://lbkredittkort.no/ og logg deg inn med BankID for å få oversikt over kreditt-kortet ditt.
DU kan også laste ned appen "Mitt Kort" på mobilen din.
Oppheve sperret kort?
Kan jeg opprette konto i nettbanken?
Hvor finner jeg PIN koden i nettbanken?
Hvor ser jeg sparingen min gjennom Eika Kapitalforvaltning?
Ved å logge deg på Eika.no ser du dine sparinger i Eika Kaptialforvaltning.
Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Norne Securites As. Kontakt oss gjerne hvis du vil flytte sparingen.