Nettbank

Nettbanken gir deg full oversikt over din økonomi.

Få hjelp med nettbanken

Nettbank gir oversikten

I nettbanken har man stort sett oversikt over all økonomi. Betalinger til inn- og utland, overførsel mellom konti og kjøp/endre på produkter er bare noen få eksempler på hva man kan gjøre. 

Får å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID. Nettbanken er enkel, oversiktlig og som mobilen - åpen 24 timer i døgnet.


Med nettbank kan du:

  • Se saldo og bevegelser på konto og andre produkter.
  • Sende sikker melding til banken (sensitive personopplysninger)
  • Bestemme sms-varsler
  • Sette regionssperre på dine kort
  • Aktivisere mobilbank
  • Signere elektroniske dokumenter

Hjelp til opprettelse av Nettbank

 

Nyttige linker

For å bruke nettbanken hender det man må tillate informasjonskapsler i nettleseren, og for å kunne lese nettpost, må din pc kunne lese Adobe Reader. Det kan derfor være til nytte å laste ned noen av disse nettlesere og programvarer.

Spørsmål og svar om nettbank

Kan jeg bestille et kort i nettbanken?

Ønsker du å bestille et kort kontakter du oss via sikker melding under "Kontakt oss" og "Meldinger".

Men du kan godt rebestille et kort hvis det f.eks begynner å bli slitt, under "Kort" og velge det aktuelle kortet. 

Hvor ser jeg mine Eika forsikringer?

Du ser dine Eika forsikringer ved å logge deg på Eika.no. 

Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Frende forsikringer. Kontakt oss gjerne for et uforpliktende møte. 

NYHET! Du får nå en forbruksoversikt i nettbanken
Pga nytt banksamarbeid, har du nå mulighet til å se forbruksoversikt på en eller flere konti. Du velger selv hvilken konto du vil se forbruket ditt på.
Hvor ser jeg min saldo og bevegelser på Eika Kredittkort?

Gå inn på siden  https://lbkredittkort.no/ og logg deg inn med BankID for å få oversikt over kreditt-kortet ditt.

DU kan også laste ned appen "Mitt Kort" på mobilen din.

Oppheve sperret kort?
Viser det seg at du har sperret et kort, kan du oppheve dette på samme sted som du sperret det. 
Kan jeg opprette konto i nettbanken?
Ønsker du å opprette ny konto, kontakter du oss via sikker melding i nettbanken (eller mobilbanken). Med sikker melding er dine personopplysninger godt ivaretatt. 
Hvor finner jeg PIN koden i nettbanken?
Du kan hente PIN koden på ditt kort som tidligere, under "kort" og "hent pin". 
Hvor ser jeg sparingen min gjennom Eika Kapitalforvaltning?

Ved å logge deg på Eika.no ser du dine sparinger i Eika Kaptialforvaltning. 

Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Norne Securites As. Kontakt oss gjerne hvis du vil flytte sparingen.

Hvor sperrer jeg mitt kort?
Du sperrer ditt kort under "kortoversikten" på det kortet du ønsker å sperre, eller du kan også gjøre det i mobilbanken. 

Har du spørsmål om nettbank?

Vår kunderådgiver Elin hjelper deg gjerne!

Send e-post til Elin